Sztuka
Opowiedzenia
Twojej
Historii

jest podstawą skutecznej promocji w sieci. Z chęcią opowiemy historię Twojej marki. Zrobimy to w taki sposób, by usłyszały o niej tysiące nowych klientów. I by tysiące się nią zachwyciły.

Pewne historie nie opowiedziałyby się same.
Mieliśmy przyjemność współtworzyć je w Intuiti Studio.

CCC Polkowice

Mistrz Polski
w koszykówce kobiet | Polkowice

Doradztwo PR
Nowa strona internetowa

Comsner

Poznańskie biuro nieruchomości | Poznań

Design strony WWW
SEM | SEO

Karolina ZPS

Największy producent porcelany FBC w Polsce | Jaworzyna

Sklep WWW
SEO

Kapłan Design

Biuro architektoniczne
i projektowe | Wrocław

Nowa strona internetowa
SEO, SEM

Pozostańmy w kontakcie

Z chęcią posłuchamy o tym, co Cię gryzie. Później chętnie Ci podpowiemy, co z tym zrobić. Sam zdecydujesz, czy z tej rozmowy wynikną działania.

Pora opowiedzieć i Twoją historię. 

Zbuduj Dobrą stronę internetową

Pozyskaj więcej klientów w sieci

Zwiększ częstotliwość sprzedaży

Zaprojektujmy dobrą stronę internetową

Sam projekt strony to około 20 proc. pracy. Ważne jest, by strona generowała ruch, a ruch przekuwała w zysk.

  • Strony kosztują od 1 do 80 tys. zł. Sam projekt strony wizytówkowej da się nabyć na Allegro pewnie jeszcze taniej. Zrobisz go pewnie też sam w Wix. I z biznesowego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu.
  • Dla takiej witryny nie pozyskasz klienta. Chyba, że rozdasz tysiące wizytówek.
  • Strona powinna posiadać solidne zaplecze służące do pozyskania ruchu z wyszukiwarek (takich, jak Google). Dlatego jeśli wejdziesz na stronę internetową, tak naprawdę ok. 90 proc. jej treści jest dla Ciebie niewidoczne (ale to na te treści trafiają Twoi klienci z wyszukiwarek).
  • Treści te powinny być łatwe do znalezienia. I to m.in. system wewnętrznego linkowania oceniają roboty Google podczas ustawiania rankingów pozycji w wyszukiwarce.
  • Następnie trzeba sprawić, by te podstrony (tzw. landing page) konwertowały na jak najwyższym promilu lub procencie. Bo co z tego, że odwiedzą Cię tysiące ludzi, skoro nie będą wiedzieć, co chcesz im sprzedać?
  • Trzeba być cierpliwym – najwyżej oceniane są strony, które rozwijają się w sposób naturalny. Nie ocenia się ruchu na stronie przez pierwsze pół roku. Bo to nie ma sensu.

Pozyskaj więcej klientów w sieci

Nawet małe sektory rynku, jak np. architekci wnętrz czy sklep z rybami jest w stanie przekierować setki, jeśli nie tysiące osób na swoją stronę miesięcznie.

  • Podepnijmy Cię pod narzędzia Google, zobacz, czy pozyskanie jednego użytkownika przyniesie Ci możliwość sprzedania mu usług za wyższą wartość, niż jego pozyskanie. Zrobisz to reklamą w sieci.
  • To prosta matematyka: płacisz za click w reklamę x zł. Następnie sprzedajesz np. 2 proc. klientów. Na końcu wychodzi, że koszt dla pojedynczej sprzedaży nie przekracza marży na produkcie. I w ten sposób zarabiasz. 
  • Drugą, ale i najlepiej równoległą do reklam metodą jest polepszenie SEO na stronie. To ważne, bo rok w rok coraz więcej osób kupuje w sieci, a sektor e-commerce rośnie (15 mln osób wydaje rocznie ponad 4 mln dolarów – w 2018 roku tylko w Polsce). 

Utrzymuj obecnych klientów

Kluczem do tego jest odpowiednia komunikacja i zwiększanie częstotliwości zakupów Twoich usług lub produktów.

  • Tutaj za pomoc służą Social Media. Bo, choć nie sprzedaje się usług na Facebooku (istnieją na FB sklepy, ale praktyka pokazuje, że nie kupujemy korzystając z tego medium), to prowadząc np. restaurację to właśnie tam zwiększasz częstotliwość odwiedzin Twojego lokalu.
  • Tak, jak przy stronach internetowych czy liczy się ciężka praca, tak w Social Media liczy się kreatywność. Mozolne wrzucanie postów z produktem nie przyniesie takiego efektu, jak pojedynczy wiral, który zobaczą dziesiątki tysięcy osób.
  • Rozmawiaj z klientami. Marki mówią. I to jest właśnie historia, którą powinieneś opowiadać lub na którą powinieneś odpowiadać.